top model

Kom precis hem ifrån idrotten som var SKIT rolig idag. Älskar såna lektioner, lite trams och alla skrattar! Och Kajsa BIFF-woman haha :) Äntligen fredag och fan va skönt det känns. Vet inte riktigt vad jag ska göra fram tills någon kommer hem, ska duscha, raka benen (anteckna det, careface någon?) och bara slappa i soffan. Låter som en bra eftermiddag i mina ögon. Just nu är det Top Model så då rör jag mig inte ur fläcken på ett tag. Har 3 veckor av stenhårt plugg framför mig, 5-6 prov och någon inlämning, det är inte okej asså.. Men men. Sen har jag SEMESTER!
Jag har verkligen ingen "blogg fantasi" längre. Mina dagar ser likadana ut, träning,plugg och skola. Så lite svårt att skriva något YEEEEAAH. Men äh det kommer väl! Som jag brukar säga : KÖTTA! hihi.
Nu ska jag inta soffan, puss.

" five girls are standing here before me, but I'll only have four photos in my hands. And the girl that I do not recall must immediately return to the house, pack your belongings and go home..."

beroende? lite smått..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0