the club can't handle me


Sonja<3

Nu ska Lina sova och om det ska bli skönt? JAAAAAA. Har sovmorgon till kvart i 10 imon då det är samling och senare match! Jag vill bara att veckorna ska flyga iväg.. Men lördag ser ut att bli ROLIG. Hemma premiär vid 3, efter det spelar herrarna sen på kvällen är det lagfest hos Eve, både herr och dam. Kan bli skit skoj, lära känna nytt folk och komma in i gänget lite mer. Blir ju annat utanför träningar och matcher. Så det ser jag verkligen fram emot :)
Jag vill inte bo i en småstad.. don't belong here. Men bara att bita ihop i 2 år till. Greeeeaaat!
Ska prata med trevligt folk på msn innan jag slockar.
Godnatt. Hoppas ni haft en awsome helg!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0