STRESSAD

hej på er!

Jag är allmänt stressad, börjar bli ett jävla vrak. Måste kontrollera mig själv för att inte bryta ihop. Kanske lite överdrivet där men jag är trött och stressad som fan. Skulle behöva en spa dag, skulle behöva en brain genomkörare. Come and save me someone? Jag är desperat. Känner att jag måste hoppa över träningen imorgon.. jag hinner inte med allt jag måste hinna med. Har tyska läxa tills imon och på fredag, har det största och svåraste provet på länge på fredag. Jag kan inte så mycket för ett VG, det jag kräver av mig själv. Antar att jag måste sluta kräva så jävla mycket hela tiden.

Kom precis hem ifrån extra matten som jag hade halv 4 till halv 5. Gick sådär, noll energi i kroppen efter att endast ha ätit 1 pizza idag, illa! Så för att få ur den lilla energin jag har i kroppen har jag laddat upp med chocklad, kaffe, saft och chips. Jag är upp i varv och konstig, det märker ni nog. För er som har mitt nummer får ni gärna slänga iväg ett spark-i-röven-kämpa-go Lina- kom igen SMS. Återkommer senare. Förmodligen totalt körd i huvudet. Jag hatar Historia och jag HATAR skolan.



that's my look right now..

Kommentarer
Postat av: Hanna

GO GO GO babe :D du klarar dig fint!! glöm inte DU ÄR BÄST! älskar dig (L)

2010-10-13 @ 20:10:38
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0