snartsnartsnart..



SÅHÄR glad är jag just nu om inte gladare :)

Väskan är färdig packad och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Sitter och slö tittar på Ullared med mamma. Har varit på biblioteket nu sen jag skrev sist. Jenny kom upp som jag inte träffat på ett tag, jävlat pucko är hon men åh vad jag tycker om henne, ni anar inte. Pluggade på flitigt på samhällsprovet till imon, känner att jag inte får ut så mycket mer nu så jag har stängt ihop böckerna och tänker mest " skit samma ". Det får gå som det går, jag kan det rätt bra känns det som. Kommer inte kunna koncentrera mig imorgon i skolan, kommer bara gå runt och vilja att skoldagen ska ta slut. Mamma har möte till 5 på jobbet, så vi åker väl till Tylösand runt 6-7 någongång. Eve kommer hem hit efter skolan, ska pussa lite på henne för hon behöver det just nu.. Hjärtat mitt.
Nu ska jag duscha och fixa annat behövligt!
PUSS.


Kommentarer
Postat av: jenny

du är så ful!!!! tycker du ska läsa din facebook:-)

2010-10-26 @ 12:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0