slappar i skolan

Hej på er :)

Sitter på entreprenören nu och softar. Är klar med allt man ska göra så kan bara ta det lungt till halv 4. Så går det när man jobbar på lektionerna, det lönar sig! Efter skolan ska jag som sagt upp till stan och köpa nya skor. Om jag nu hittar några, men äh det ska inte vara några större problem. Ni kan faktiskt få en dagens sen om ni vill, men om ni dissar det förslaget så får ni det endå. Nu är jag så sjukt shoppingsugen att jag avlider inom en snar framtid.. Blir ju inte bättre av att jag är inne på H&M och forever21 heller. Snart åker jag också, exakt 2 veckor och 2 dagar kvar och jag börjar bli nervös! Ska till banken på onsdag och hämta ut dollar. Fick en lista med svensk mat saker jag ska köpa också. Marabou, fun light, knäckebröd osv! Stephie du ska få den största påsen med lösgodis you can imagine!
Ett rätt roligt sätt att underhålla sig är att mobba älsklings Lina på facebook. Känner att jag redan saknar min mormor och morfar.. dom har inte ens åkt än. Grattis!  Försöker att få med mig Eve till New York nästa höst, får se om jag lyckas. OM jag gör det kommer jag vara jordens lyckligaste kvinna.

Nu ska vi fortsätta "arbeta" och håll tummarna att jag hittar snygga skor!
PUSS.



Kommentarer
Postat av: mariana DG

gumman jag är på till newyork

2010-10-11 @ 19:37:27
URL: http://marianadg.com
Postat av: steph din babee

godissssssssssss!!!!!!!!!!!!! <3



ska ni till ny?! jag maste traffa er dar da ;)

2010-10-12 @ 03:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0