skolan




Sitter i biblioteket för svenskan blev inställd. Vi jublar!!! Fixar inför fjäsket som ärligt talat inte känns kul längre utan mest störigt. Det skulle varit idag egentligen men nu är det ändrat till på fredag. Och jag kan inte vara med och inte 2 st i karneval styrelsen heller. Gillar inte när man bestämt något och verkligen ställt in sig på det och sen ändras det pga att andra inte har koll. Nu tvingas både vi och andra klasser ändra planerna för att andra INTE är färdiga. Då får dom ju skylla sig själva, det ska inte vi behöva lida för. Jaja efter skolan ska jag hem och äta lite, gå ut med hunden. Sätter mig på biblioteket och pluggar på samhällen. Kan inte koncentrera mig hemma och sen måste jag låna ett par riktigt bra böcker att ha på flyget och timmarna i New York. Nu ska vi fortsätta planera lite :))  Måste packa färdigt allting ikväll också och väga väskan. Man får ha max 23 kilo och jag är i riskzonen för det.. hahaha!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0