she's like a bomb




Jag skiiiiiiter i DHS ikväll, slog på 3:an och hur kunde jag glömma att det var Svenska New York fruar ikväll? Mamma sitter mest och säger hur patetiska dom är och suckar åt allt.. HAHAH!  Kvinnan som är smålänning(född i norrbotten) och älskar " Ullared " och " Ensam Mamma Söker ". Jag och mamma är så sjukt lika i personligheten och utseendet, men när det kommer till sådana grejer diggar vi inte samma saker. Jag tjatar om att flytta till en storstad eller iaf åka dit varannan helg, medans mamma ÄLSKAR sitt torp mitt ute i ingenstans där vi Gislaveds bor är "stadsbor" enligt bönderna som bor runtomkring. Där det inte händer någonting, fast måste medge att det är skönt med lugnet och skogen ibland. Fast då måste det vara varmt och solen skina så att sjön/bryggan kan uttnyttjas för att jag ska tycka det är okej :) 
Nähe nu ska jag stänga ner. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0