seeeg resa

Orkar inte blogga. (filååååt)

Åkte hemifrån vid 11 imorse och kom hem för en halvtimma en. Alltså varit hemifrån i 12 timmar. Glad att den längsta och defenitivt det jobbigaste resan är avklarad. Men tyvärr förlust med 7-4.. men dom var riktigt bra alltså. Kommer förmodligen spela div 1 nästa år. Så vi gjorde det bra endå iaf. Imorgon ska jag spela med b-laget, eller u-laget eller vad det nu kallas för att få lite mer "match" i mig. Spelat en enda match på 7 månader. Så behöver speltid osv. Trots att jag aldrig varit tröttare så kör vi imon igen!! Tacka fan att jag har sovmorgon på måndag, kind off behövs.. Större delen av dagen har tillbringats i en buss, seg.tjej.com. Nu ska jag sova gärnet. Hörs imon :)
PUSS.


osminkad och glad tjej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0