ridin solooooo

Hej på er :)

Har verkligen inte orkat blogga idag. Har suttit i biblioteket mellan 5 och 8. Men det känns endå inte som om jag fick så mycket utav det. Ska sitta där efter skolan imorgon också! Kan inte koncentrera mig här hemma, finns så mycket saker som distraherar mig hela tiden. Sitter och kollar på Ullared med mamma, kikade på Elfsborg-Helsinborg en stund också eftersom Oscar spelade, skit kul för dig killen! Kom ihåg allt jag lärt dig bara.. ;)  Har sån ångest inför matte provet på fredag så ni anar inte. Det är väl bara att försöka göra sitt bästa, mer kan jag inte göra. Även om det inte räcker till..
DHS snart, tisdagens höjdpunkt för alla tjejer. Nu är alla papper klara tills jag åker, massa grejer som behövs i tullen, turism-visum osv. Men nu är det äntligen klart så slipper tänka på det! Efter DHS blir det bums i säng. Har sovmorgon imorgon men hur skönt är det inte att lägga sig tidigt? Och vara PIGG imorgon.



thailand thailand thailand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0