PLUGG

Tror ni jag har läst något? NÄ. Har läst massvis med bloggar och kollat på kläder istället. Jag är sån som person(tyvärr) att jag "gör det sen, ska bara" Alltid något annat som kommer ivägen för det jag skulle gjort ifrån början. Ska stänga av TV:n och datorhelvetet och lägga mig i min SÄNG. Lyssnar på min ipod istället för på spotify. Död åt internet just nu, förstör min plugg dag. Har prov tisdag och torsdag nästa vecka men börjar känna paniken. Inte nyttigt att stressa upp mig själv i onödan. ANDAS. Okej nu ska jag traska upp till min säng. En kopp varm choklad med grädde får följa med mig också.
Svenska och Historia, det duger endå.

Nähe fick en bättre ide, cyklar upp till biblioteket istället! De stänger 8 ikväll så tillbingar 2 timmar där. Perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0