plugg dagen lider mot sitt slut



Oh yes låt rubriken tala. Känns rätt gött att ha hunnit med en hel del historia ikväll, alla 36 frågor klara så imon blir det repetition uta fan! Har skrattat ännu mer till kvällens avsnitt av Bonde söker fru än sist. Vissa är ju bara SÅÅ mobbade. Tystnad i en minut.. "jahopp vad sysslar du med då, på fritiden så att säga ehehhe?"  " äumh jag spelar shack "   HAHAHAHHA. Ni måste se det för att fatta de roliga i det, eller så är min humor lika sämst som vanligt! Ska sova nu, känns behövligt. Behöver all energi jag kan få imorgon. Jag gillar inte pressen prov ger..
Godnatt på er!



Kommentarer
Postat av: Anna

gud vilken härlig frisyr, fräsch! :)

2010-10-14 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0