packar för fullt

Det börjar närma sig nu.. har nästan packat färdigt allting. Hur sjukt? Det var nyss vi sa " det går fort, det är bara 8 månader kvar ".  Nu åker jag på tisdag natt. Börjar bli nervös, vet inte varför riktigt men antar att det är för att jag längtat varenda dag i över 2 år och nu har jag börjat packa. Det har varit så långt bort att jag inte kunnat nå det, men nu kan jag nästan ta på det. Resväskan står på mitt golv och den fylls mer för varje timma. Asså måste nästan be om ursäkt för mig själv, att jag låter så besatt och facinerad. Fast förmodligen är det det jag är.. haha :)

Har suttit och gjort allt annat jag egentligen inte borde nu ett par timmar. Så nu är det dags att göra något jag borde, plugga samhäll.. Har prov på tisdag. Vill kunna åka med känslan att jag inte har något ogjort. Vill kunna slappna av och veta att jag gjorde ett sista bra prov. Nu ska jag logga ut från msn och plugga.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0