morgon promenad snart poolen

Hallu!

Igar var jag vaken sammanlagt 26 timmar, om jag somnade som en stock? Kan man lungt saga. Kanner mig inte so trott idag faktiskt. Har precis varit ute och gatt en morgon promenad med Ann (stephies mamma). Det ar "BARA" 26 grader nu po morgonen och alla har tkr det ar svalt och skont. Jag svettas ihjal! Neh men gud va skont med varmen, sohar trivs jag bast. Sitter och ater en donout nu och dricker gatorade, yummie! Runt halv 11 ska jag och Ann till stephies mormors lagenhet vid beachen, ska fixa lite grejer dar och jag ska ligga vid poolen. Hoppas jag inte branner mig nu det forsta jag gor. Hoppas ni har det bra hemma och att fjasket kommer go bra.

Ikvall ska vi till bush gardens. Det ar ett jatte stort nojesfalt som ikvall ar inrett i spok tema. De flesta hus borjar rusta upp for halloween. Det ar so sjukt stort har, pumpor overallt. Ska aka lite berg och dalbanor och bara fjanta runt! Vi hors imorgon eller senare, it depends. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0