mitt i varmen!

Hey guys!

Guess what happend? Kelee var sjuk idag, fan va surt men Brenda ska gora highlights po mig imorgon istallet for samma pris. Hade varit skont att vara fin i haret redan nu but well. Saknar stephie och vill att hon ska komma hem ifran skolan NU. Hon kommer runt 2 halv 3. Innan var jag och Ann vid stephies mormors lagenhet, medans Ann fixade lite i den lag jag vid poolen med alla pensionarer. Kanner att min kropp inte sett solen po for lange, jag blandar mig sjalv nastan. Hemskt! Efter Stephie har kommit hem ska vi till Walmart och kopa halloween stuff till sondag. Aquil hade fixat nagon fest vi skulle po vid Clearwater. Fan vad roligt det ska bli :) Nu ska jag titta po TV eller nagot annat! Ha en great day so hors vi senare eller imorgon.
PUSS


Funkar inte att ladda upp bilder just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0