Miranda<3

Godmorgon!

Kan det bli bättre att vakna upp en fredagsmorgon och kollar bloggen och se att världens bästa Mirran skrev så.. eh romantiskt igårkväll? ;) Ni som känner oss vet att vi är lite smått speciella, livets ordspråk enligt oss är ju " orka vara normal ". Och ni som inte har en aning om vilka vi är får helt enkelt skapa er en egen uppfattning! Älskar denna bruden rejält jävla mycket och om hon är cool och har egen stil? Alla på skolan som ungefär vet vem hon är definierar henne som " hon med dom coola kläderna, hon med klänningarna,kjolarna och hattarna". Behöver inte sitta här och skriva någon roman. för hon vet vem hon är för mig, trots att hon är estetare..

Utdrag ur hennes blogg :

Hahahahahaha åh min humor är verkligen ass-kicking.
Storyn bakom detta är ju då att jag inte är den enda omogna männsikan i min ungängeskrets.. Frida har väldigt kul åt att springa runt på kvantum när vi ska handla och peta sönder muffins, byta plats på alla varor, (gärna typ fisk från frysdisken, och gömma det bakom något så att någon trevlig anställd hittar rutten tinad fisk på en hylla med tacochips efter några dagar, hahaha), och helst av allt ska ju allt detta hända medan Hanna springer bakom och ser ut som en förtvivlad småbarnsmamma som inte kan hålla koll på sin unge (Frida, alltså.)

Idag på psykologin så såg vi en trevlig film som dokumenterade några små barn med damp, tourettes och asbergers. Det här säger jag inte för att vara rolig, det var faktiskt på allvar så att jag tänkte "Åh! Det är ju precis som Frida!" när de filmade den lilla pojken med koncentrationssvårigheter som sprang och förstörde för alla i en mataffär.

Och här kommer en bild på det ass-kiking-humor-gänget. Dom bästa som finns med andra ord.

Här kommer några bilder på kvinnan bakom gårdagens inlägg!!!!!!!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0