matlagning på G

Ska titta klart på senaste avsnittet av Kenza & Tyra show. Så jävla roliga och sköna tjejer! Fler såna stor bloggare tack. Försöker nå min älskade Eve men det är omöjligt. Kvinnan äger ingen mobil nämligen, den gick sönder och hon orkar inte köpa någon ny. Åh ditt dick-head jag som väntar på dig.. lovar att hon kommer lagom tills maten är klar. Ska börja med den nu, scnitzel och klyftpotatis. Hoppas mina fina tjejer ( och viktor då ) kommer snart, jag är rastlös och pratsugen!!!!
Spelar Rihannas nya " Only girl in the world " och mår så jävla bra helt enkelt.
Återkommer senare ikväll, kanske med bilder ifrån kvällen om kameran dyker fram.
PUSS:



Miss this everyday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0