match ikväll

Hej på er :)

Blir ett kort inlägg med en stressad tjej bakom skärmen. Har haft extra matte mellan halv 4- halv 5 och kom precis hem. Håller på att göra mat i köket, Ida kommer om en halvtimma och hämtar mig sen drar vi mot Värnamo. För er som inte har något att göra ikväll har vi match hemma i Apladalen(värnamo sporthall) halv 8 mot Älmhult. Ni kan ju ta Donken samtidigt, perfekt :) Behovet av glasögon börjar kännas rejält. Det är inte as kul att gå runt med huvudvärk hela dagarna. Flera lärare har frågot " lina hänger du med? " för jag ser helt frågande ut eftersom jag kisar och spänner ögonen. Men jag har koll, för det mesta iaf, haha. Nu ska jag ladda om till match, hej jag vill gå in i en vägg. Näh men stressa stressa stressa. Om exakt 1 vecka är jag framme i FLORIDA. Önska oss lycka till ikväll. Skriver mer när jag kommer hem ikväll eller imorgon, det märker ni ju.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0