lekande träning


Hej jag har en snygg kompis som jag snart ska krama sönder!

Eve din kommentar gav mitt ett stort leende och hela mitt humör blev en tumme upp. Träningen var väldigt rolig ikväll, roliga lekar och annat trams, älskar det. Efter förlusten igår behövde stämningen stiga och det gjorde den verkligen :) Vi har match imon så därför blev det en lugn träning. Samling kvart i 6 så jag hinner gå ner till mormor och morfar. Inte träffat som på över 1 vecka nu.. olidligt. Saknat dom så as härligt att dom är hemma igen.
Nu ska jag lägga mig i sängen,  skiter i att plugga ikväll, proven får gå som de går helt enkelt. Inte hela världen som pappa alltid säger, klok man det där, trots att jag är en tjej på 17 år som ibland tycker pappa är sååååå pinsam och såååå jobbig. Men kan inte förneka eller dölja att pappa är min hjälte, MIN PAPPA. Mannen som skulle gå genom eld och vatten för mig,frida,riccard. Han som är stolt över mig även om jag får IG på en del matte prov.
Nu ropar kudden på mig " kom och ta mig " hehe..
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0