lägger ner plugget..






Efter att ha pluggat Historia hela dagen orkar jag inte längre, jag ger upp. Det får gå som det går helt enkelt! För nu orkar jag inte pressa mig själv mer för ett ynka prov. "Vår historie lärare borde grillas " som paulina så vackert uttryckte det i eftermiddags på facebook. Och hon har SÅ rätt. Så nu har jag gett upp, lagt böckerna ifrån mig. Pratat med Stephie, planerat lite till och nu känns allt bättre än det någonsin gjort. Bara 2 veckors hemsk längtan som återstår.. 2 veckor av prov,prov,prov. 3 st kvar "bara". Så i helgen, vet ni vad jag ska göra då förutom att spela match? PLUGGA. åh yeeey fan va ös.. Fast imorgon kväll ska jag och tjejerna mysa :) Det gör nog att jag klarar en plugg helg galant. Frida kommer hem också, så härligt! Nu ska jag och min trötta hjärna gå och lägga sig.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-10-14 @ 22:23:14
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0