inatt åker jag!!!

HEEEEEEEEJ :D

Ni alla vet ju vad som händer inatt.. känns som jag sagt det här så många gånger att det helt plötsligt känns overkligt.
Varit hos mormor och ätit, köttbullar och stuvade makaroner. Ska packa ner till sista sen åker jag och mamma till halmstad. Jag kommer blogga när jag är där, så ni får följa vad vi gör :)  Tack för alla fina ord och kramar idag i skolan fina vänner. Blir väldigt glad och känner mig väldigt uppskattad av er! Kommer sakna er allihop. Men det ska bli så skönt med semester så ni anar inte, har förälskat mig i USA och nu är jag BACK ON TRACK AGAIN. Vet inte om ni förstår hur jävla lycklig jag är.
Ska fixa det sista nu!  Vi hörs om någon dag eller 2. Ha det bra så länge!

PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0