I want you to love me


Väntar och väntar på att mina otrooooooooligt sega vänner ska komma. Hittade denna grymt fina bild på en av dom på facebook :) jag har så grymt fina vänner, trots att deras beteende inte motsvarar deras utseende. Hahahah!
Min mat håller på att bli klar och jag är otrooooooligt rastlös.. Hoppas Frida kommer hem från hotellet snart. Hon skulle äta där med sin friidrotts klubb. Eve går fortfarande inte att få tag i. Nähe nu kommer dom nog snart så ska lägga ner datorn. Ha en trevligt fredags kväll :)

PUSS.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans på min födelsedag! :D

2010-10-15 @ 22:48:36
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0