I met this boy a few years ago

Jag orkade inte cykla upp till biblioteket idag. För det första regnade det innan och för det andra så är jag jävligt trött. Känner att jag nog behöver glasögon endå.. Har varit på synundersökning innan men jag såg bra osv. Visst det gör jag, men sitter och kisar konstant. Känner hur jag anstränger mina ögon och det går nästan inte en enda dag utan att jag inte har huvudvärk. Så nu ligger jag i min säng istället, huvudet stort som en fotboll och smsar. Det negativa med att plugga via datorn är spotify och annat som kommer ivägen. Har 150 glosor att lära mig och grammatik.. KÖTTA! Tror inte den där löprundan blir av idag när allt kommer omkring.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0