I made it

Tjena tisdag tjena bloggen.

Hade sovmorgon till 12.05, tackar vi för. Jag och Eve gjorde klart arbetet igår så slapp lektionen idag. Även om jag hade sovmorgon vaknade jag i tid, redan vid 9 faktiskt. Satt och pluggade på historian eftersom jag har träning ikväll och inte hinner med någonting jag egentligen måste. Få bli en jääävla pluggdag imorgon istället. Skönt att äntligen kunna somna i vettig tid ikväll, sitter här och gäspar. Sitter även med mina nya skor på mig och känner att näh.. jag vill ha ett par till! Vill ju inte gå runt med ett par skor hela vintern.. Så ska leta efter ett till par i Växjö nästa helg. Åh vad jag ser fram emot det. Tjejerna åker på fredan efter skolan men jag har match då så får ta tåget på lördag morgon istället. Hanna skulle ta med sig sin systemkamera så vi ska ta lite fina höstbilder! SÅ JÄVLA MYSIG HELG, åh.
Nu ska jag ta något att äta, packa väskan och hämta Ida.
Hörs ikväll (kanske) PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0