I like that boom boom poow

Jag är ju bra knäpp. Skrev precis ett långt inlägg på engelska. Men ser ju dumt ut att ha ett inlägg på engelska? Iaf så har jag sovmorgon idag. Tacka fan för det :D Spelar ingen roll hur många timmar jag sovit, när jag gick och la mig osv. Jag är alltid sjukt trött på morgonen när jag vaknar. Det stör mig. Ska äta lite frukost nu och sen klä på mig. Inte speciellt sugen på att komma till skolan i pyjamas. Annars idag då? Ska plugga fram tills speedwayen börjar. Mormor tvingar med mig till VIPen, tycker inte det är skit roligt där men vad gör man inte för henne? Det är endå lite kul att gå runt i depån och komma förarna närmare och se deras maskiner och annat. Kan även få en och annan blinkning eftersom man är blond och hälften är polacker ;) haha.. Vilar ifrån träningen idag, blivit 3 matcher på 3 dagar och jag har mycket i skolan just nu. Det tar mer tid än vad man tror att åka till Värnamo och träna. Så jag vilar idag, trött.tjej.com
Nu måste jag snabba mig liiiiiite!
Ha en bra dag så hörs vi.
PUSS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0