helgen i ord




Hej på er snyggingar :)

Lördag:  Tog tåget vid 11 och bakom mig satt bara två allmänt störda killar i 25 års åldern som inte kände varandra men endå berättade hela sin livshistoria för varandra och annat konstigt att mina ögonbryn både en och två gånger flög upp och att skrattet bubblade i mig. Gick till BikBok där brudarna var och när jag såg allt fint fick jag verkligen kämpa för att inte köpa något. Åt lunch på McDonalds (usch enligt mig, MMMH i'm lovin it enligt Eve).  Gick på stan till 4 då allt stängde, Eve råkade spilla halva sin oboy kopp på mig, såg ut som jag skitit ner mig haha. Gick hem till Fridas lägenhet som var SÅÅÅ fin och mysig. Bättre än jag trott :)  Vi slappade fram till 8 och sen gick vi till Akropolis (grekiskt). Åt så jääävla god mat, om jag bott i Växjö hade jag garanterat varit stammis där. OCH efter det gick vi till hemmakväll och ah.. hör på detta... köpte 2 kilo godis för 140 spänn. HAHAHA han i kassan bara tittade "lite" konstigt på oss. Gick hem till Frida's igen och tittade på Love Actually. Den var väl helt okej men fick kolla klart på den själv eftersom alla var helt döda. Kan inte va lätt att shoppa så mycket hörrni.. t-t-tt! 

Sov till 10 idag ungefär och tog det lungt. Kändes som jag grät ut all vätska jag har i hela kroppen när jag kramade Frida hejdå :/  fyfan den känslan var inte rolig, men samtidigt så härlig för insåg mer än vanligt hur jävla mkt jag älskar henne och hur mycket jag kommer saknar henne.. Visst vi har varit ifrån varandra 1 månad innan men nu är jag sååå långt bort. Inte alltid vi är såhär romantiska mot varandra men idag så släppte allt för mig. Jag ville springa tillbaka och bara krama dig en gång till, bara en gång till, sista gången.. " Lina jag kommer alltid ta hand om dig ". Fattar ni hur underbart det känns?

Nu ska jag och mamma till ICA och köpa "svenska" saker Stephie ville att jag skulle ta med mig.

JAG ÄLSKAR MINA TJEJER SJUKT MYCKET!!!!!!!! TACK FÖR EN KANON ROLIG HELG. NI VET ATT NI ÄR ÄCKLIGA OCH KONSTIGA MEN SÅ BRA ENDÅ. NOT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0