hej du sitter och stirrar

Godkväll!

Nös precis väldigt diskret (tänk sjukt jävla högt och manligt), skriker när jag nyser nästan. Tänk er det där film stjärne nyset, lite gulligt "atjo" inte ett vrålande AAAAAATJOOOOOOOOOOOOO. Haha jag och mina jämförelser.. Det är sällan någon som fattar något utav det jag nyss förklarat. Försökt plugga både tyska och matte ikväll men det gick väl inget vidare. Får ta nya tag imorgon iställe. Ska gå förbi frisören också och boka slingning. Hoppas dom har tid nu i veckan eller nästa måndag eller tisdag. På hösten blir jag alltid lite "grå" i hårbottnen så ska lägga i liiiite ljusa slingor. Fräsht! PS. Platina blont är det fulaste jag vet, ska bara framhäva min naturliga blonda färg mer. På sommaren blir jag nästan vithårig för det bleks så i solen. Vill bara att denna veckan ska flyga fram, orkar inte vänta mer. Har match på onsdag och fredag och det ska bli skit roligt. Vi är lediga ifrån träningen på tisdag. Vilket bara är positivt för mig för då hinner jag plugga. Har 2 prov på fredag som sagt, matte och tyska. På lördag morgon tar jag tåget till Växjö där tjejerna redan är. Vi ska inta fridas nya lägenhet ( som jag inte sätt ännu ) och shoppa, resturang och massa härliga bilder vid sjön ska vi också ta. Låter det också som en skit bra helg i era öron?



Såhär såg det ut förra hösten, en av alla Växjö helger. Den när jag, Hanna & Frida var på hund utställning i tipshallen. Tiden då jag hade SJ i munnen och folk tutade åt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0