HAPPY HALLOWEEEEEEN

Hej ni dar hemma :)

Hade en riktigt bra halloween kvall igar. Lag po stranden hela dagen och det resulterade i kraftig solexem po.. FOTTERNA. Det ser for javligt ut, glomde smorja in mina fotter igar. Sa for ha po mig strumpor eller liknande veckan som kommer, haha. Ann smorjde po lite aloe vera sa det ska nog go over. Akte hem runt 4 och tog det lungt, duschade och gjorde oss i ordning. Aquill och Spencer hamtade oss vid 7. Resten av kvallen var vi po lite olika stallen men mest hemma hos Aquill. Ni ska bara veta hur roligt det later nar amerikaner pratar svenska. Ska spela in en film och lagga upp so ni far hora hur roligt det later. Kom hem i vettig tid igarkvall men vi ar enda sjukt sega idag. Vi har varit po Best Buy och Marshalls idag och shoppat!!!! Alskar att det ar hur billigt som helst har, FARLAT mamma men du vet hur jag ar.. svart att lata bli. Ar du inte glad att du har en dotter med fina klader? haha.. Ska kopa en present till dig ifran mexico sa jag kompenserar min shopping. Later det bra?

Vi tog take away ifran en otroligt god kina resturang och sen har vi gjort lite sit-ups och rygg ovningar. Ikvall ska vi ut och trick or treating i bell air. HAPPY HALLOWEEEEEEEN EVERYBODY!
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0