ha en bra helg :)

Heeeeeejsan!

Har verkligen inte haft tid att blogga, måste ha varit hemskt för er? ;)  Haha neh men igår hade jag tyska och matte prov, efter det höll jag och bääästa Viccan innebandy lektion som gick super, klassen tyckte det var roligt verkade det som. Skönt att ha det avklarat. Slutade vid 2 och var bara hemma i några minuter, packade innebandy väskan, gick ner till mormor eftersom jag inte träffat dom på rätt länge nu. Fick mat där och slappade tills 5 då Ida hämtade upp mig. Matchen förlorade vi med 6-4, men men så kan det vara ibland. Vi tar dom hemma!!
Kom hem 11 igår så här sitter jag och är rätt trött, ska strax platta håret för första gången på över 3 veckor. Inte illa va? Känner hur mycket det växt och inte slitet alls, wei! Har inte brytt mig i skolan att vara snygg i håret..

Blir inget bloggande förens på söndag kväll. Ska ta tåget till Växjö vid 11 där tjejerna är och hälsar på Frida. Vi ska shoppa (intejag), äta på Akropolis, skratta, ta kort och bara vara så bäst vi kan vara. HA EN BRA HELG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0