fredag morgon

Godmorgon världen :)

Sitter här med min frukost och försöker tänka positivt över denna fredagen. Ser en hel del negativt men några ljusglimtar endå. NEJ jag är inte emo eller deprimerad haha, jag är bara trött och stressad. Om man bortser från det är jag GLAD. Helgen kommer bli FETT. Ikväll kommer Frida hem och hennes Sebbe följer med! Ikväll är det god mat och godis i soffan som gäller. Behöver det liksom. Imorgon är det hemma premiär vid halv 3, efter det stannar hela laget kvar och tittar på herrarna sen drar båda gängen med pizza i magen hem till Eve där det blir fest. Massa nytt folk, ska bli skit kul :) Sen tar jag och Ida bussen hem runt 10. FÖÖÖR tidigt men ett par mil hem har vi och den sista bussen gick mitt i natten.
På söndag ska la famila Åhsberg tilll Ullared, lite smått och gott ska inhandlas.
Nu ska jag äta upp min risifrutti och sen bege mig upp till skolan för dubbel timma i tyska.. KILL ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0