fraaammeee

Heeej po er hotties!

Vill bara meddela att jag ar framme, det tog tid och jag har varit vaken over ett dygn nu. Seg flygresa men jag ar happy faaace. Stephie fick kortkort igar so vi har varit ute och kort en runda, traffade derrel po clearwater beach och har handlat po publix! Ska slinga haret imorgon hos Kelee och sen framot kvallen ska vi till Bush Gardens. Jag vill inte aka hem po ett bra tag, alskar detta. Ar i paradiset!!!!! Traffade po en riktig tjatig amerikansk gubbe i kopenhamn som ville beratta hela sin livshistoria. Efter att ha suttit och tjatat i 45 min om ingenting " oh weeell girl you seem to be a little bit bored right now so I'll seeee you "  Vi hors imorgon :) Jag mar skit bra for er som undrar och flygresan gick bra; PUSS

Kommentarer
Postat av: Tvillingswester

Tänker på dig jättemycket!!!

Du är värd allt bra i världen <3

2010-10-28 @ 10:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0