footprints in the sand

Kan ibland fundera över varför jag egentligen valde tyska.. Men sen kommer jag ihåg att dom merit poängen endå är jävligt nice att ha i bagaget. Ska bli så skönt att inte behöva ha tyska i 3:an. SP har det obligatoriskt 1-2:an och det suger ju självklart. Ser fram emot att välja till roliga och nyttiga ämnen nästa år. Känner att jag måste börja prioritera bättre, det enda jag gör efter skolan är att plugga och träna. Hinner inte träffa mina fina vänner som gör mig till den där spralliga och extra glada Lina som emellanåt hamnar åt sidan för skolböckerna. Som pappa sa igår " du måste börja tänka på dig själv mer " och jag har väl inte insett det själv. Självklart ska man sköta skolan osv men det finns faktiskt ett liv bakom det. Det enda som finns i mitt huvud måndag-fredag är plugga,plugga,träna,träna,plugga,träna,äta,sova,sova,äta. Har insett att det inte kommer funka i längden. Jag vill inte tappa bort mig själv bland all stress. Så ska bli bättre på att bara SKITA i plugget en dag och umgås med mina fina vänner istället. För ingen dör väl om jag någon dag sådär ibland tänker på annat?
Nu ska jag plugga en liten stund till sen skiter jag i det. Ska duscha, äta och titta på TV.


Människan jag älskar mest i hela världen.

Kommentarer
Postat av: din syster

Du har helt rätt angående skolan!! För att få ett bra jobb sen så handlar det väldigt mycket om personligheten och den får du absolut inte tappa bort för jag älskar din personlighet! Gör som jag o skolka lite då o då..nää men allvarligt så är inte det hela världen, fast iofs,, jag har ju typ ingen skola så. Men jag menar att ibland så är det gött o göra något oväntat.

Jag älskar dig mest i världen Lina o det ska bli så jävla nice i helgen <3

2010-10-20 @ 10:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0