finally friday

Hej på er :)

Det känns att det är fredag, all veckans stress och för lite sovtimmar märks tydligt nu. Men faaaaa-aaan vad skönt att det är helg! Satt perfekt, hade inte orkat en dag till i skolan. Need some time in freedom.. Sitter och tittar på Project Runway i brist på annat. JOO.. för er som undrar hur det där " helvetes-historia-provet" gick så kan jag meddela att det gick helt okej. Inte as bra och inte as dåligt. Ungefär vad jag hade förväntat mig. För att fira helgen ska jag öppna en cola och ta lite chips.

Vet inte riktigt vad jag ska göra fram tills att tjejerna kommer. Och det känns så gött att inte behöva göra någonting. Pluggandet sparar jag tills imorgon och till söndag. Jessi,Mirran,Viktor,Hanna och Eve kommer sen ikväll. GUD SÅ UNDERBART. Behöver verkligen en rolig kväll med världens bästa. Mamma och pappa åker till stugan ikväll så jag och Frida har huset för oss själva. Nu ska jag se en film!
PUSS.




Och SÅHÄR glad är jag över att helgen är här :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0