EVE <3

Känner att det verkligen går riktigt bra med min körning, kör som en gud ;)) Så ni kan gå lungt på vägarna. Fikade hemma hos kusin, det var lika roligt som alltid. Ska åka till Sveriges bästa stad (Göteborg) någon helg efter jag kommit hem ifrån USA och hälsa på henne. Tar med mig min bästa vän för en mys helg. Ser jag verkligen fram emot! Det är så sjuuuukt bra att Eve redan har fixad lägenhet i Gbg efter studenten. Om jag stannar hemma och jobbar så kommer jag tillbringa mina helger där. Har funderat på hur jag egentligen ska klara mig utan henne om jag flyttar till USA ett år eller för en längre tid.. Självklart är tanken att lämna alla mina vänner hemsk, men vi två har varit piff & puff sen 7:an. Vi ses varje dag och hon känner mig bättre än jag känner mig själv. Tänk er att helt plötsligt vara utan någon du träffar hela dagarna och helgerna. Den som får ta emot mina humörsvägningar då de inträffar och att vi beter oss som ett gammalt gift par.. Har verkligen förstått vad uttrycket " min andra hälft " betyder. Att jag ibland har lust att slå ihjäl henne när hon jävlas, men oftast vill jag bara pussa på henne. Vi behöver inte skriva på varandras facebook logg och beskriva hur mycket vi älskar varandra för att andra ska se det. Utan vi två vet själva vart vi har varandra. Var tvungen att skriva detta, fick ett litet ryck :) Att hon är min bästa vän är uppenbart, att jag älskar henne mest är självklart.



Kommentarer
Postat av: mariana DG

söta :)

vart i göteborg har hon lägenhet =D?

2010-10-17 @ 21:37:31
URL: http://marianadg.com
Postat av: Lina

tack gullis :)



Ute i Eriksberg!

2010-10-17 @ 22:26:38
URL: http://liinasofias.blogg.se/
Postat av: Evelina

Du är bäst Lina, har aldrig skrivit så här till dig men du vet ändå att du är den bästa kompisen man kan ha och jag kommer alltid finnas för dig om du så bor på Antarktis, skulle dock vara väldigt jobbigt att inte ha min lina jämte mig i allt jag gör... Jag älskar dig Lina Åhsberg och det kan inget ändra på<3

2010-10-21 @ 16:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0