engelska lektion


Om 8 dagar står jag där igen.


Hej härliga tisdag!
Har träningsledigt idag vilket jag tycker är väldigt skönt. Ska plugga när jag kommer hem och ska springa ut på en lätt löprunda. Har match imorgon så ska inte ta ut mig något vidare. Bara få upp kroppen i tempo och springa bort all stress som tynger mig. En paus i tyska pluggandet också. Har egentligen lust att verkligen ta ut mig totalt. Ska bara springa några kilometer i lugnt tempo. Har gjort klart engelska uppsatsen och just nu sitter vi och planerar fjäsket. Kommer bli så JÄVLA bäst eftersom våran klass slår alla, flera gånger om. Rika är vi och grym fantasi har vi.
Nu slutar vi och konferans väntar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0