bush garden was scaaary shit

Nu ligger ni alla och sover sa sott hemma i Sverige. Hoppas det inte ar minus grader nar ni vaknar.. haha!!
Kom hem for en stund sen, har varit po Bush Gardens sedans 6 ungefar. Har varit nara att pissa ner mig ett flertal ganger och har knappt nagon voice left. Vissa spokhus var sjuukt scary och vi skrek som tva barnungar. Gasten po Liseberg ar romantisk om man jamfor, typ. Hela parken var i skrack och overallt gick det runt ackliga acterss och skramde alla. At dom goda Ribsen jag har langtat efter ocksa. Haft en jatte rolig kvall!! For se om jag hinner blogga imorgon, tror inte det.

Imorgon ska jag slinga mig hos Brenda vid 10, efter det ta bussen ut till Clearwater Beach dar Stephie moter mig efter hon slutat skolan. Ligga dar nogra timmar, aka till Wallmart o kopa halloween stuffs, hem och sen till Country Side och titta po football game. Deras High School team har arets viktigaste match eller vad det var, kommer formodligen kannas som i en riktig amerikansk film.. Cheerleaders osv. Maste saga att det ar ratt javla gott att aka ner cabat halv 11 po kvallen. Oh baby I like it. Hoppas ni har det super bra hemma kara vanner. :)
PUSS



Whitney och Steph

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0