biten sätts på plats

Jävla skit!
Har skrivit 2 inlägg nu men båda har försvunnit när jag tryckt på någon random knappt. Hej teknisk? Njjjaaaa...
Hur underbara är inte fredags eftermiddagar på en skala? Gillar dom rejält. En HEL helg in front of me!
Beställde lite cash (dollar) och fixade lite saker. Happy face! Men måste säga att denna fredagskvällen är extra awsome, snart ska vi åka till tåget och hämta min andra halva. De helger hon kommer hem känner jag mig fullständigt hel, den lilla biten jag saknar när hon är i "hemma" i Växjö sätts på plats igen efter den första kramen på fredagen. Lite surt att vi knappt kommer ses någonting alls imorgon, men hon kommer hem nästa helg också som tur är!
Har stått en stund i köket nu och gjort min pasta/kycklingsallad. Kokat pastan, skurit grönsaker och kyckligen. Duktigt Lina.
Nu har jag min älsklings mat med mig i bussen, plus bullar, yoggi och läsk. Vem kallade mig fetto va va va? VEM VARE, VEM VARE SOM KALLA MIG FUCKING FETTO!? hihi.
LATEEEEEEEEEEER.


17 dagar med dig!<3


Kommentarer
Postat av: stephanie

dollarn e as lag ;)

FAN VAD JAG LANGTAR TILLS DU KOMMMER

I NEEED YOUUUUUUUUUUUUUU <3

2010-10-01 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0