best of me

Kan börja med att berätta för er hur trött jag är.

En helt vanlig skol dag idag, inte direkt tråkigt, men inte direkt skit kul heller. Det duger liksom. Jag hatar hösten, och just nu är vi mitt uppe i den. Känner för att sitta någonstans i New York, på ett fik omringad av alla sorters människor, lyssna på Melissa Horn och skriva. Läsa en bra roman och bara tänka på livet i allmänhet. Nästa höst är jag där. På ett fik, förbereder mitt projektarbete och ska strax strosa runt i Central Park.

Istället i min lite lite lite lite tråkigare vardag har jag istället gått i skolan, promenerat med Zorro, gick ner till mormor. Åt världens godaste torsk. Satte mig i läs fotöljen och pluggade litteratur. Känner att min vardag flyter på, älskar endå vardagen, det är då man är sig själv. Men jag ser helst min vardag och mig själv någon annan stans. Tror ni vet-vart haha..
Imorgon är det träning, längtat eftersom jag inte tränade i tisdags.

Ska plugga matte.


Kommentarer
Postat av: mariana DG

ååh vad ska du göra för projektarbete gumman :)?

2010-10-06 @ 20:56:58
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0