avstår helst skolmiljön efter skoltid

Har tvekat ett tag nu om jag ska dra upp till biblioteket och sitta där o plugga istället. Men känner att jag är för trött för det och känns som man är tillbaka i skolan igen. Har faktiskt slutat för ett tag sen. Har blivit lite anti skolan theeeeeese days, om jag inte måste befinna mig där gör jag det helst inte frivilligt. Fast ibland kan det vara skönt att sitta i ett tyst bibliotek och study. Men idag blir det sängen istället, risken är att jag kommer somna men äh. Känner verkligen inte för att cykla upp till skolan i kylan. Ja för shit vad kallt det har blivit helt plötsligt! Gillar det inte.. Trivs bäst i värme och sol. Har kommit på massa saker Frida har hemma hos sig i Växjö som är MINA. Saknar min gråa halsduk som är skit snygg med skinnjacka till och lite kläder. Min beiga stickade tröja b.la som är perfekta nu!
Nu ska jag äta något och sedan lägga näsan i historie boken. KÖTTA..

skulle behöva några dagar av det här!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0