101010

Rätt coolt de som blir mamma och pappa idag till en liten unge som kan skryta med sitt födelsedatum. Hade jag gjort!
Körde Frida och Sebbe till tåget, hoppas hon kommer nästa helg. Känner att min körning går skit bra, så körkort i juli ska inte vara några som helst problem. Sa hejdå till mormor och morfar också, sa att dom kunde ta med en kamel hem till mig..
Just nu sitter jag och slö tittar på Bonde söker fru. Försöker tänka så positivt det bara går inför veckan som kommer. Tyvärr mina kära vänner kommer vara inlåst med böcker i facet eller befinna mig i Värnamo några dagar nu :/  Imorgon ska jag iaf gå upp till stan och leta efter skor. Mamma tyckte jag behövde inhandla nya skor eftersom dom jag beställde var slut. Tycker det är dåligt faktiskt! Annars får jag köpa i växjö då tjejerna ska dit om 2 helger!!!!!!!!

Spanat in dessa på Skocompaniet!



Kommentarer
Postat av: Anonym

de finns massa med sota boots har med tihihih :)

2010-10-10 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0