you raise me up

Tjeeeeenis PEEEEENIS :D

Väldigt mogen rubrik, typ. Jaha så vad har jag gjort idag då, till er som är så nyfikna så ni hoppar upp och ner, skriker högre än tjejerna i idol publiken och sliter av erat hår, av nyfikenhet över min söndag, ehe. Jag vaknade SENT, tog det lungt lungt lungt. Mamma och pappa kom hem ifrån något SPA dom varit på i Varberg, sååå skönt att träffa dom igen, ni anar inte. Älskar dom. Runt 2 åkte vi ner till farfar för att fira fars dag. Trevligt! Mamma körde ner mig till Lina en timma senare, så roligt och behövligt att träffa min fis igen. Mötet på fotbollen började 4, innan det åt vi lite tårta och snackade. Känns som denna fotbollsäsongen kommer bli bra, positiv och lärorik. Ser fram emot den, trots att jag nu på vinterhalvåret bara kommer kunna träna på söndagar. Det suger lite smått, men innebandyn tar mycket tid, and I like it, oavsett vad fotbolls folket säger, thats it! Just nu ligger jag och lyssnar på Florida musik, som spelades på radion, de låtar jag och stephie rockade loss till i bilen. Om jag saknar det? Gissa..
Nu ska jag mysa med min familj, puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0