Våra rader trillar ur och blir kvar

Jason Mraz får mig att le för tillfället med hans grymt bra musik. OCH är det bara jag som inte fastnat i hela Daniel Adams-Ray hysterin förutom hans gubben i lådan som är skit bra? Dom andra låtarna lyssnade jag på innan idag, fick exem i öronen och nej tack. Har bäddat ner mig i sängen, ska fortsätta plugga fast till Melissa Horn! Hon är underbar att pluggelilera till, lovar. Så otroligt skönt att provet är flyttat, har jag imorgon på mig också. Alltså, i mina ögon, är det inte så farligt att plugga eller skriva uppsatser. Det funkar liksom, eller har det med inställningen att göra? Kanske. Isåfall gillar jag min inställning. En låt jag lyssnar på just nu går rätt in i hjärtat, känns som hon sjunger om min verklighet som den är nu. Samtidigt som jag är flitig pratar jag med mina otroligt härliga vänner av båda könen, vissa knäppare än andra.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0