thoughts




Vill bara saga hur otroligt lycklig jag kanner mig. Jag fullkomligt alskar detta stallet, detta landet. Manniskorna ar de trevligaste och mest utatriktade jag traffat! Alskar vadret och stranden. Alskar hur bra min kropp mar och att jag pa nagot konstigt satt verkligen kanner mig som hemma.. Aven om jag ar flera tusen mil hemifran sa kanner jag mig otroligt glad. Det ar inte sjalva hemmet jag saknar utan ni manniskor som ar runtomkring mig hela dagarna. Men som sagt, alla har vi olika mal och drommar i livet, den har ar en av mina, och vi alla kommer till slut hamna pa olika stallen i varlden sa saknad ar aldrig nagonting man kommer komma ifran. Det ar omojligt att ha alla du tycker om samlade runt dig hela livet. Kommer sakna detta sa sjukt mycket, fast kommer tillbaka nasta ar igen.. Nu ska jag bara njuta av mina 9 dagar kvar har!



Kommentarer
Postat av: Tvilling

Fan vad du är underbar lilla vännen!!! Och jävligt saknad ska du veta men jag vet ju att du har det så damn fun så därför mår jag också som en GUD :D Jag shoppade igår, jättemycket :) Har du shoppat mycket? (dum fråga xD) Jag älskar dig så himla mycket och fan vad du var vacker på den bilden <3

2010-11-04 @ 11:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0