julstämning..

Är det verkligen jullafton om 1 månad? I mitt huvud vill jag fortfarande ligga kvar på stranden i Florida, så den där julkänslan känns låångt bort. Därför ska jag lyssna på Mirrans "nu är det jul igen" lista på Spotify. Perfekt att komma i stämning. LAAAST CHRISTMAS I GAVE YOU MYYYYYY HEEEEEART... Känner starkt för att åka till Göteborg, hälsa på finaste kusin. Har aldrig gott på Liseberg under juletid. Hur mysigt är det inte när vartenda träd och hus i hela parken är upplyst? Ska bara försöka hitta tiden till det, har för mig vi har någon fredags match framöver. Snart kommer min älskade syster hem och jag fixar med maten, snäll jag är!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0