huvudet mellan benen?

Hoppas ni förstår att jag inte hade några som helst möjligheter att blogga igår. Vi vann matchen med 4-2, vilken kämparinsats av oss, aldrig varit såhär roligt att spela :) Har nog aldrig duschat så snabbt som jag gjorde efter matchen, var redan klar och på förfesten vid kvart över 6. Matchen slutade en timma innan, hur grym är jag? Min kamera glömde jag GIVETVIS hemma, typiskt mig. Hade en riktigt rolig kväll bortsett ifrån vissa saker men överlag en bra kväll! Ibland kan man ju undra om vissa har huvudet mellan benen? Aldrig varit min grej och kommer aldrig vara, så tyvärr, jag är inte sån. Visst man lever bara en gång, pfft. Hotellet var trevligare än förra året men maten sämre. Alla var på G! Idag ska jag läsa svenska bok, fixa nya låtar till Fridas mp3, människan är den mest otekniskaste du kan hitta, träning vid 5. Min första fotbollsträning på ett litet tag nu, ny tränare och det ska bli sååå roligt. Åh! Jag älskar att träna i inomhushallen, jag älskar fotboll. Ser fram emot en lugn och skön söndag med träning på det. Pappa och Riccard är i Varberg på innebandy resa, föreläsning och elitserie match, tror ni en liten tjej sitter här hemma och surar lite för att inte hon också fick följa med? hihi.
Jag behöver en hemma dag, men framför allt träning. Känner mig ovanligt fräsch sen matchen igår och det är ju positivt.
Sitter och lyssnar på Waka Flocka Flame och dom låtarna Stephie.. jag saknar dig så jävla mycket :/


Kommentarer
Postat av: steph din babee

du maste lara alla laten NO HANDS! Love it <3 miss u toooo

2010-11-22 @ 05:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0