engelska lektion..

Fick nyss reda på att vi har engelska prov imorgon, great, grattis Lina.. Får väl rå plugga före och efter träningen, fast den tiden har jag svårt att hitta. Aja det får väl gå som det går, eftersom ett G i engelska inte ens finns på kartan i min värld får jag väl nöja mig med ett G imorgon, skit med. Så är det när man tagit semester ;)
Ni kanske märker vart jag befinner mig just nu, på engelska lektionen. Hungrig är jag efter att ha ätit den slemmigaste fisken någonsin, härliga kockar vi har på skolan, grattis ni har tagit priset för årets sämsta, hur känns det? Era stackars elever gör av med pengar i Oasen på chokladbollar, godis och annat dylikt. Inte vårat fel att vi är onyttiga när skolmaten är allt annat än godkänd. Vårat cafe på skolan borde vara bland topp 5 i Sverige. Nu ska jag plugga och vara positiv :)
PUSS..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0