fotbollsgalan

Ursäkta mig för dålig uppdatering idag men inte varit hemma efter skolan. Nu sitter jag här i min soffa och tittar på fotbollsgalan. Inser verkligen, mer än vanligt, hur mycket jag älskar fotboll. Linus Hallelius mål gör att man får gåshud i näsan och Linda Forsbergs mål är en dröm. Det var jätte roligt att träffa alla idag igen, som jag saknat er!! Men kan erkänna att själva skolan ville jag lämna efter 2 lektioner ungefär, illa. Har dålig fantasi för tillfället, min hjärna är trött och tänker tankar den inte borde, ryck upp dig förfan. SUUURE, fast imorgon när jag vaknat. Eller neh, redan nu, varför inte liksom? :)  Känns förjeeeevla bra att det snart är jullov! Sen hoppas jag att vår terminen rusar fram, vill börja 3:an. Där allt roligt händer, livet börjar på riktigt. ja jag veeet, är inte speciellt bra på att leva i nuet, ser alltid framåt, vill alltid ha något att längta till och nya mål. Men well, nu ska jag leva i nuet och njuta av fotbollsgalan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0