uppe i vardagen, igen.

Nu sitter jag här igen, mitt uppe i vardagen, det är vinter och jag fryser. MEN jag tycker INTE synd om mig själv och jag ska INTE klaga! För livet är rätt fett i sig självt, om du bara gör det lite extra friterat. Med sikte på helgen kommer jag klara denna skolvecka galant. Ikväll är det träning som gäller, äntligen. Hoppas kroppen vill vad mitt huvud vill, fast vissa dagar hänger inte de där två sakerna ihop. På onsdag är det PLUGG och träning med skollaget inför SM (innebandy). Engelska prov på fredag, träning på torsdag. Så JA det är fullt upp som vanligt, måste inse att min semester is over, brr hard toughts.. Joho på fredag ska jag skriva en fet uppsats och något annat trevligt, på TYSKA. Nu ska jag äta upp min frukost sen bege mig mot skolan. Ha en bra dag, later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0