update

Ni far ursakta den otroligt daliga uppdateringen, men hoppas ni forstar att datan kommer i sista prioritering under min resa. Efter Stephie kom hem ifran skolan stack vi till Steak and Shake, tror jag har druckit den godaste milkshaken ever. FYFAAAAAAAAN sa otroligt god, strawberry milkshake for bara 2-3 dollar! Efter vi var proppmatta sag vi "The Social Network" pa bio. Inte den basta filmen jag sett, forvantade mig mer. Men Justin Timberlake ar alltid trevlig att titta pa. Inhandlade en sjukt nice klanning efter filmen som du Mirran kommer alska om jag kanner dig ratt. Nu ska jag strax sova efter nagra timmars trixande med bilder pa facebook, sa fan ta er om ni inte gar in och tittar nu :)  Imorgon ska jag kliva upp sent, sovmorgon.. Ga till poolen och ligga dar sen senare pa kvallen vantas NHL match!!!!!!!!! Tampa - Toronto.  En barndomsdrom gar i uppfyllelse. Jag kommer vara i extas, totalt fascinerad och otroligt lycklig. Nu ska jag sova. Skriver mer imorgon.
PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0