turism lektion


Sitter på en otroligt onödig turism lektion, bara tanken på att jag kunde ha sovmorgon gör mig ännu tröttare. Min huvudvärk dunkar mer än igår, känns som ögonen ska ploppa ur huvudet. Men ska inte klaga, skolan är helt okej, iaf just idag :) Har extra matte halv 4 till halv 5 sen sitter jag kanske kvar i skolan och pillar på min samhällsuppsats. Berors på hur trött jag är, förmodligen helt död! Skönt att börja dagen med en lugn lektion. Ingen är i klassrummet, alla gör vad dom vill!
Det är hemskt men.. jag är sjukt shopping sugen, hur kan jag vara det?? Ha en bra dag så länge, noll blogg fantasi för tillfället, ha en bra dag, later :)



saknar min lilla lidingö babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0