söndag morgon!

Godmorgooooon!

Kom hem till Gislaved igår halv 10, så verkligen hela dagen igår gick åt till matchen. MEN det gjorde inte ett skit, för vi VANN med 4-2, så jääävla go vinst :D Nu är vi verkligen på gång igen efter en liten svacka, nu är det bara att köra. Värnamo IK!!!
Mamma släppte av mig hemma hos Hanna där mina finaste var på tjejmys. Vi dissade handelsfesten igår, väntar till Tomte istället. Gick ut en stund med Eve och träffade på en fin liten sak framåt kvällen och gick hem till Hanna sen igen där vi kollade slutet på ''The Notebook''. Åh jag bara måste se hela filmen!

Stephanies pappa Uffe har varit hemma i Sverige någon vecka så han har precis varit här på fika. Så roligt att träffa honom igen. Familjen Ambjörnsson, ni är underbara!!!! Vi ses om ett år i New York :D  

Idag ska jag bara slappa fram tills 4 då det är möte och sedan träning (fotboll). Ska titta på Remember Me och äta. Hahah tjockis varning? Nej för mat är livet..


finaste familjen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0